ShababQena
Welcome our dear guest..u are not registerd on ShababQena.Gid3an..to join us press " Register " or press join and write ur user name and password and join us

اهلاً وسهلا بك زائرنا الكريم...هذه الرساله تفيد بأنك غير مسجل علي موقعنا شباب قنا جدعان..للأنضمام الينا اضغط تسجيل وبعد ملئ البينانات انتظر رساله تفعيل حسابك لدينا في ايميلك و اضغط علي الرابط...او قم بادخال اسم عضويتك و كلمه المرور و قم بالدخول اذا كنت مسجلاً من قبل
ShababQena
Welcome our dear guest..u are not registerd on ShababQena.Gid3an..to join us press " Register " or press join and write ur user name and password and join us

اهلاً وسهلا بك زائرنا الكريم...هذه الرساله تفيد بأنك غير مسجل علي موقعنا شباب قنا جدعان..للأنضمام الينا اضغط تسجيل وبعد ملئ البينانات انتظر رساله تفعيل حسابك لدينا في ايميلك و اضغط علي الرابط...او قم بادخال اسم عضويتك و كلمه المرور و قم بالدخول اذا كنت مسجلاً من قبل
ShababQena
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ShababQena

ShababQena.Gid3an:::::::4all:::::::fell it as your Home and Family

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

انا و النجوم و هواك.........برنامج اسامه منير ::::::ايه رأيكم فيه

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin
Admin

ذكر Age : 34
site : www.ShababQena.Gid3an.com

انا و النجوم و هواك.........برنامج اسامه منير ::::::ايه رأيكم فيه Empty
مُساهمةموضوع: انا و النجوم و هواك.........برنامج اسامه منير ::::::ايه رأيكم فيه   انا و النجوم و هواك.........برنامج اسامه منير ::::::ايه رأيكم فيه Emptyالخميس أكتوبر 22, 2009 4:02 pm

مين فيكم بيسمع انا و النجوم و هواك......... البرنامج بتاع اسامه منير

او برنامج ف قلب اليل بتاعه اللي بيجي علي راديو محطه مصر كل يوم اتنين الساعه 2 صباحاً

مش شرط تكون بتسمعه ع الراديو انا قصدي ع الكومبيوتر

ايه رأيكم ف اسامه منير و برامجه

وايه رأيكم كمان ف البنات اللي بيتصلوا بيه

يلا يا شباب عاوز ارائكم.......... و لو فيه بنات برضه اهلاً و سهلا بيهم
https://shababqena.yoo7.com
ifimtm
Administrator assistant
Administrator assistant
ifimtm

مُساهمةموضوع: رد: انا و النجوم و هواك.........برنامج اسامه منير ::::::ايه رأيكم فيه   انا و النجوم و هواك.........برنامج اسامه منير ::::::ايه رأيكم فيه Emptyالجمعة أكتوبر 30, 2009 2:49 pm

بصراحه يامان انا الراجل د كنت بسمع المكالمات اللي بتجيله لما بكون في القاهره علي الراديو ومبدئيا المكالمات كانت بتبقي من تحت البطانيه ده غير المكالمات العجيبه اللي كانت بتجيله والبنات تتصل بيه تساله علي حاجات عجيبه برضه مش عارف ازاي تقول حاجه زي كده

هههههههههههههههههههه

بس هو راجل كويس انه بيساعد الشباب او البنات اللي بيقوا مثلا في مشكله وعاوزين حل ولا حاجه ده غير الناس اللي بتتصل لمجرد انها تفضفض معاه مش اكتر ودي اكتر حاجه عجباني بس انا شخصيا لو معايا مشكله ولا حاجه مش حتصل باسامه منير لاني مقدرش اقول علي مشكله وكل الناس تبقي سمعاني وكلام من ده
Admin
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: انا و النجوم و هواك.........برنامج اسامه منير ::::::ايه رأيكم فيه   انا و النجوم و هواك.........برنامج اسامه منير ::::::ايه رأيكم فيه Emptyالجمعة أكتوبر 30, 2009 3:01 pm

انا باسمعله برنامج ف قلب اليل اللي بيجي علي راديو محطه مصر الساعه 2 بليل يوم الاتنين

ولاقيه برنامج لذيذ جداً و مسلي و مليئ بالتجارب الشخصيه و القصص الذيذه

بس عارف يا هيما انا برضه زيك ....مقدرش اتصل لو فيه مشكله تعباني و اخلي الناس كلها تسمعني .............بحس انه صعب

نورت التوبيك يا باشا

و مستنين مزيد من الاراء يا جماعه
غاويه مشاكل
VIP
غاويه مشاكل

انثى Age : 35
site : ShababQena.gid3an

مُساهمةموضوع: رد: انا و النجوم و هواك.........برنامج اسامه منير ::::::ايه رأيكم فيه   انا و النجوم و هواك.........برنامج اسامه منير ::::::ايه رأيكم فيه Emptyالجمعة أكتوبر 30, 2009 5:10 pm

جميل اوى انك تلاقى حد يسمع مشاكلك
والاجمل انه يحلهالك
هو برنامج يجيب المرض صحيح
بس اما تسمعله بتتعلم من مشاكل غيرك
وبتتعلم من طريقة حل اسامة للمشاكل دى
حد يدينى رقم الراجل ده يا جدعان Smile
Admin
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: انا و النجوم و هواك.........برنامج اسامه منير ::::::ايه رأيكم فيه   انا و النجوم و هواك.........برنامج اسامه منير ::::::ايه رأيكم فيه Emptyالسبت أكتوبر 31, 2009 1:32 am

بجد عاوزاه ؟؟

افتحي راديو محطه مصر يوم الاتنين

الساعه 12 بليل او 2 تقريباً

هتلاقي الرقم بيتذاع
Nagy
Administrator counselor 2
Administrator counselor 2
Nagy

ذكر Age : 30

مُساهمةموضوع: رد: انا و النجوم و هواك.........برنامج اسامه منير ::::::ايه رأيكم فيه   انا و النجوم و هواك.........برنامج اسامه منير ::::::ايه رأيكم فيه Emptyالسبت أكتوبر 31, 2009 7:53 pm

أه برنامج انا و النجوم و قفاك ههههه و ضحك الاصيل هههههههه Very Happy Very Happy Very Happy
Admin
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: انا و النجوم و هواك.........برنامج اسامه منير ::::::ايه رأيكم فيه   انا و النجوم و هواك.........برنامج اسامه منير ::::::ايه رأيكم فيه Emptyالأحد نوفمبر 01, 2009 2:52 am

و ضحك الأصيل

هههههههههه يا ناجي ده انت فاكر ........... بس اوعي تغيرها بقي خليها و ضحك الأصيل دايماً اوعي ف يوم تقول التانيه يا واد هههههههههههه
غاويه مشاكل
VIP
غاويه مشاكل

انثى Age : 35
site : ShababQena.gid3an

مُساهمةموضوع: رد: انا و النجوم و هواك.........برنامج اسامه منير ::::::ايه رأيكم فيه   انا و النجوم و هواك.........برنامج اسامه منير ::::::ايه رأيكم فيه Emptyالثلاثاء نوفمبر 03, 2009 8:03 am

معلش بقى انا عاوزة اعرف ايه التانية
Admin
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: انا و النجوم و هواك.........برنامج اسامه منير ::::::ايه رأيكم فيه   انا و النجوم و هواك.........برنامج اسامه منير ::::::ايه رأيكم فيه Emptyالأربعاء نوفمبر 04, 2009 1:12 am

مينفعش
"Maliek Ro7y@
Citizen
Citizen
انا و النجوم و هواك.........برنامج اسامه منير ::::::ايه رأيكم فيه 36-19

مُساهمةموضوع: رد: انا و النجوم و هواك.........برنامج اسامه منير ::::::ايه رأيكم فيه   انا و النجوم و هواك.........برنامج اسامه منير ::::::ايه رأيكم فيه Emptyالأربعاء نوفمبر 04, 2009 7:42 pm

يا جدعان البرنامج دة بتاعى اصلا
انتو ما شفتوش اسماعيل منير فى انا والنجوم وهواك البرنامج الاصلى يعنى

ههههههههههههه
الربرنامج فوق الرائع بجد واسامة من الاصوات المتميزة اللى بتعمل راحة نفسية للمتحدث الية انا كنت بسمعلة فترة معينى فى حياتى بس للاسف مكملتش معاه انفصلنا فى الاخر هههههههههههه

وبخصوص الادمن لما بيقول انة صعب يتكلم وفى مية واحدة سامع او جمهورية مصر العربية كلها سمعاه صدقنى الواحد لما بيكون تعبان وجواة هم ما بيحس غير بنفسة اللى بتالمة وبس ومش بياخد بالة من اى حد خالص @

شكرا ليك يا ادمن ومبروك يا عم الادمنة
Admin
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: انا و النجوم و هواك.........برنامج اسامه منير ::::::ايه رأيكم فيه   انا و النجوم و هواك.........برنامج اسامه منير ::::::ايه رأيكم فيه Emptyالأربعاء نوفمبر 04, 2009 8:18 pm

ربنا يخليك يا اسماعيل ....... يا عم و متعملش تكليف احنا اصحاب قول يا سيد او ساسي .... بلا ادمن بلا غيره يا عم ......... انا عملت الموقع ده علشان تبقي حاجه مشرفه موجده بأسم القناويه كلهم علي النت

احنا معندناش موقع بأسمنا ع النت غير منتدي الجامعه و بيني ما بينك فيه شويه تحفظات ع الموقع بتحسسك ان الموقع ده صعيدي مش فاهم ليه يمكن الشكل و اقسام موجوده هناك و مضمون بعض المواضيع

بس طبعاً منقدرش ننكر انه سبب تعارفنا ببعض و خلانا انا و انت و كل اللي هناك اصحاب قوي

بالنسبه للبرنامج .......... اه عندك حق بس انا اصلا معشتش قصه حب .. تخيل شاب ف سني و معاشش قصه حب ........ بعني انا كمان كام شهر و هبقي 20 سنه

عمرك شفتها دي ......... انا يمكن كان لي تجربتين ف حياتي بس مش حب والله ما كان حب يا جماعه الحب تبادل مشاعر مش تبادل نظرات و كمان يتفهم غلط

و تطلع اشتغالات و بتاع

ولا انا اللي مش فاهم يعني ايه حب

بيقولوا ان فيه النهارده عيد حب .. صحيح الكلام ده ؟؟

عامه

Happy Valentine's Day
"Maliek Ro7y@
Citizen
Citizen
انا و النجوم و هواك.........برنامج اسامه منير ::::::ايه رأيكم فيه 36-19

مُساهمةموضوع: رد: انا و النجوم و هواك.........برنامج اسامه منير ::::::ايه رأيكم فيه   انا و النجوم و هواك.........برنامج اسامه منير ::::::ايه رأيكم فيه Emptyالأربعاء نوفمبر 04, 2009 11:00 pm

Ya Basha Ehna Bnt2alem Menak , We Ezai Wahed Endo 20 Sana Mahabish Lehad Delwa2ty, Rabina Yekrimak Ya Rab Bebent Elhlal Thebak We Tehibha..

Im Sorry My Computer Not Recognize Arabic Now Aday

Thanx Sassy For This Nice Topic
Admin
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: انا و النجوم و هواك.........برنامج اسامه منير ::::::ايه رأيكم فيه   انا و النجوم و هواك.........برنامج اسامه منير ::::::ايه رأيكم فيه Emptyالأربعاء نوفمبر 04, 2009 11:34 pm

لا عادي يا معلم انت تنور اتكلم كل اللغات و صوتك هيبقي مسموع احنا احسن شبكه و احسن تغطيه فودافون

ههههههههههههههههههههه

ربنا يخليك يا سيمو و يا باشا انت الاساس يا روميو ...... انا كنت فاكر اني عاوز احب و خلاص بس فعلاً لقيت غيري اللي بيحب الحب للحب

وربنا يخليك و يكرمنا ببنت الحلال بس اللي تبقي شريكه حياتي مش واحده اضيع معاها وقت

نورت التوبيك يا غالي و الاجمل من التوبيك و صاحبه هو مرورك العطر و الجميل و يارب دايماً منورني كده

انا و النجوم و هواك.........برنامج اسامه منير ::::::ايه رأيكم فيه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» برنامج رائع لجعل صورك سحريه وكانك في معرض 3 d
» ابوالنجا تشيد بدور برنامج الغذاء العالمي فى دعم خطط الحكومة لمكافحة ارتفاع الأسعار