ShababQena
Welcome our dear guest..u are not registerd on ShababQena.Gid3an..to join us press " Register " or press join and write ur user name and password and join us

اهلاً وسهلا بك زائرنا الكريم...هذه الرساله تفيد بأنك غير مسجل علي موقعنا شباب قنا جدعان..للأنضمام الينا اضغط تسجيل وبعد ملئ البينانات انتظر رساله تفعيل حسابك لدينا في ايميلك و اضغط علي الرابط...او قم بادخال اسم عضويتك و كلمه المرور و قم بالدخول اذا كنت مسجلاً من قبل
ShababQena
Welcome our dear guest..u are not registerd on ShababQena.Gid3an..to join us press " Register " or press join and write ur user name and password and join us

اهلاً وسهلا بك زائرنا الكريم...هذه الرساله تفيد بأنك غير مسجل علي موقعنا شباب قنا جدعان..للأنضمام الينا اضغط تسجيل وبعد ملئ البينانات انتظر رساله تفعيل حسابك لدينا في ايميلك و اضغط علي الرابط...او قم بادخال اسم عضويتك و كلمه المرور و قم بالدخول اذا كنت مسجلاً من قبل
ShababQena
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ShababQena

ShababQena.Gid3an:::::::4all:::::::fell it as your Home and Family

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

CoMe Here :D

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Nagy
Administrator counselor 2
Administrator counselor 2
Nagy

ذكر Age : 30

CoMe Here :D Empty
مُساهمةموضوع: CoMe Here :D   CoMe Here :D Emptyالأحد نوفمبر 01, 2009 5:48 pm

بخصوص الفرع ده من المنتدى انا بحاور المشاركين فى المنتدى و بقوللهم اللى حابب يشارك معانا فى الفرع ده يتفضل انا حابب جدا الفن بانواعة و اللى عنده موضوع يقدمه و انا تحت امركم فى اى شىء اقدر اساعد بيه بس اوعوا المخالفات انا مش بحبها و بركه الانسان المتعدى و اللى يكون مش اللى هو و تفضلو خالص الشكر
__ Nagy __ Very Happy
Admin
Admin
Admin
Admin

ذكر Age : 34
site : www.ShababQena.Gid3an.com

CoMe Here :D Empty
مُساهمةموضوع: رد: CoMe Here :D   CoMe Here :D Emptyالأحد نوفمبر 01, 2009 10:40 pm

قشطه يا ناجي

انا هاثبت لك الموضوع علشان كل اللي يدخل السكشن يشوف التوبيك و هات توبيك روولز بقي (( قوانين يعني و كده )) للأقسام هنا علشان كل اللي يدخل يشوف القوانين و يلتزم بيها
https://shababqena.yoo7.com

CoMe Here :D
صفحة 1 من اصل 1