ShababQena
Welcome our dear guest..u are not registerd on ShababQena.Gid3an..to join us press " Register " or press join and write ur user name and password and join us

اهلاً وسهلا بك زائرنا الكريم...هذه الرساله تفيد بأنك غير مسجل علي موقعنا شباب قنا جدعان..للأنضمام الينا اضغط تسجيل وبعد ملئ البينانات انتظر رساله تفعيل حسابك لدينا في ايميلك و اضغط علي الرابط...او قم بادخال اسم عضويتك و كلمه المرور و قم بالدخول اذا كنت مسجلاً من قبل
ShababQena
Welcome our dear guest..u are not registerd on ShababQena.Gid3an..to join us press " Register " or press join and write ur user name and password and join us

اهلاً وسهلا بك زائرنا الكريم...هذه الرساله تفيد بأنك غير مسجل علي موقعنا شباب قنا جدعان..للأنضمام الينا اضغط تسجيل وبعد ملئ البينانات انتظر رساله تفعيل حسابك لدينا في ايميلك و اضغط علي الرابط...او قم بادخال اسم عضويتك و كلمه المرور و قم بالدخول اذا كنت مسجلاً من قبل
ShababQena
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ShababQena

ShababQena.Gid3an:::::::4all:::::::fell it as your Home and Family

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

أيهما اصعب ؟؟؟

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin
Admin

ذكر Age : 34
site : www.ShababQena.Gid3an.com

أيهما اصعب ؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: أيهما اصعب ؟؟؟   أيهما اصعب ؟؟؟ Emptyالإثنين أكتوبر 26, 2009 7:45 pm

ايهما اصعب : ان تعترف بحبك ؟ ام تعترف بكراهيتك لشخص ما ؟

يصعب على الانسان ان يكشف ما يدور في نفسه من أفكار لأن هذه اكثر الامور

خصوصية، ويشعر الشخص الذي يعترف بالحب، كأنه تجرد من كل اقنعته او كل ما كان

يحمي خصوصيته، وكأنه ازاح الغطاء الواقي عن نفسه...

اما بخصوص الكراهية، فهل تختلف هل انت مستعد لتقل لشخص ما وجها لوجه بأنك

تكرهه بشرط ان يتم ذلك في لحظة هادئة وليس نتيجة شجار وقع بين الاثنين... إذ

عندها يكون هذا الكلام سهل النطق... ودون حرج.

هل تستطيع أن تكون صريحاً أو صريحة حتى النهاية وتشرح للشخص الذي اخبرته

بكراهيتك له لماذا صرت تكرهه هل تملك الحجج والشجاعة لمثل هذه المواجهة؟؟؟

ايه حيكون ردك وموقفك؟؟
https://shababqena.yoo7.com
simple heart
VIP
simple heart

انثى Age : 34

أيهما اصعب ؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: أيهما اصعب ؟؟؟   أيهما اصعب ؟؟؟ Emptyالسبت ديسمبر 26, 2009 12:00 am

اه ممكن اوى اقول لانسان امامى انه بكره بس اسلوب عن اسلوب تفرق والله دا احسن من انسان ممكن يعاملك وهو اصلا مش بيطيقك وبيتعامل معاك يمكن لما اصارح ال امامى بانى مش بطيقه تكون دى بدايه صفحه جديده ما محبه الا بعد عداوه
Admin
Admin
Admin
Admin

ذكر Age : 34
site : www.ShababQena.Gid3an.com

أيهما اصعب ؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: أيهما اصعب ؟؟؟   أيهما اصعب ؟؟؟ Emptyالسبت ديسمبر 26, 2009 3:43 am

simple heart كتب:
انسان ممكن يعاملك وهو اصلا مش بيطيقك وبيتعامل معاك

عارفه انا احياناً باعمل كده باتعامل مع ناس و انا مش طايقهم بس الذوق العام و اخلاقك يمنعوك من انك تقول لحد يا اخي انا مش طايقك او انا باكرهك يا فلانه .......... بس عارفه انا عمري ما كرهت حد و صرحتله بكراهيتي له ... مش علشان حاجه بس لأقتناعي من جوايا انه احساسه هو و معرفته ب أني باكرهه كفيل يخليه ميتعاملش معايا و لأقتناعي اكتر و اكر بأن كلمه انا باكرهك .. مش هتقدم ولا تأخر

و ف نفس الوقت كلمه بحبك او انك تفشي حبك و تصرح بيه لحد مبقتش تفرق برضه لأنها فقدت مصداقيتها .... يقولها من يشاء لمن يشاء وقتما و اينما شاء

صح ولا انا غلطان ؟
https://shababqena.yoo7.com

أيهما اصعب ؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1